יום שישי, 8 בפברואר 2013

הצעות לבחירת נושא לציור קיר לחדר תינוקות

אחרי הרבה שנים של ניסיון והרבה חודשים של ניסיון בתור הורה אני יכול להגיד סופית שתמיד עדיף לבחור ציור קיר לחדר תינוק אם כמה שיותר פרטים בפנים. לא ללכת על ציור קיר פשוט, אלא דווקא לבחור ציור קיר שכולל כמה שיותא פרטים כדמויות של חיות או כל מיני יצורים מסרטים מצויירים פופולריים.

ציור קיר פשוט כציור קיר של פו הדוב או של כמה פיות יתעניין תינוק אולי לכמה ימים, אומנם ציור קיר עם הרבה פרטים יעניין אותו לתקופת זמן ערוכה יותר. ציור קיר מהסוג הזה יהיה המקום הכי אהוב על ידי הפעות שלכם ויהפוך למקום הקודש שלו!

אתם תוכלו להיצמד לציור ולהראות לו כל מיני דמויות מגניבים ולספר עליהם! יש מספר ציירי קירות שיהיו מסוגלים ליצור ציור קיר מפורט עם הרבה פרטים ובינם ציירת קירות אנה קוגן היא כמובן מספר 1 בכל הארץ! אין אף צייר קירות אחר שאוכל ליצור ציורי קיר כשאנה עושה בעזרת המכחולים שלה!

רוב ציירי קירות עובדים עם איירבראש שזה נותן לציורי קירות מראה אחיד ואינטנסיבי, אבל לא מיוחד במינו. אילו אתם מעוניינם בציור קיר באמת מיוחד ואומנותי, אתם חייבים ללכת אל ציור קיר שנעשה בעזרת מכחולים ואתם חייבים לצלצל לציירת קירות הכי טובה בארץ - אנה קוגן!! ניתן לפנות אליה דרך אתר הבית שלה שהוא מפורסם בפוסט הקודם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה